onsdag

27 Oktober

Hej, sry för att jag inte skrivit något.
Men imorse fick jag inte igång datan.
så på lördag drar den åt helvete ett tag!

Vaknade runt 9 idag iaf, sköönt.
så hade jag 1,5 timme på mig att fixa mig.
sedan vare matte prov som gick jävligt bra faktiskt =)
hoppas på ett VG nu!

Sedan vare hål till lunchen, sen 2 timmar tills nästa lektion.
men jag kommer inte ha någon traktor kunskap nu före jul
så jag slutar 12 varenda onsdag :D
vi behövde inte ta kortet, eftersom jag har AM kortet =)
faaan vad bra!

Kommer inte skriva så mycket blogg nu tror jag.
jag har det lite jobbigt med typ, allt just nu.
Ingenting jag vill skriva här, utan mina närmaste vet nog om det
men allting är bara drygt och jag måste
försöka samla mig själv och klara de här.

Men skriver igen ikväll eller imorgon.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)