fredag

29 Oktober

Hejsan, har nyss städat hela lägenheten :)
duktig jag känner mig!
nu ska jag snart gå på lunch, eller ja om en halvtimme.
sedan har jag klassråd och sen matte,
sen slutar jag :)

Åker hem, byter om och fixar mig, sedan ska jag och vara
******** med johan ;)
Det är till en kompis 30 års fest, gissa vad ja ska göra?
den som gissar rätt får en länk!

Föresten vet jag att bloggen är ful och tråkig
men idag går jag på lov, och de betyder att nu under höstlovet
kommer en NY design ta plats!
Kan inte säga vilken dag, de beror helt på hur mycket jag har å göra.
men under höstlovet blir det =)
En vit, det är allt jag säger (:

Har ni några planer för lovet då?
Jag har ingenting, ska bara ta det lugnt och vara i stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)