lördag

30 Oktober

Hej nu har jag kommit hem ifrån stallet.
duschade nyss också, mockade och fixade klart allt i stallet
och fan vilket jobb det är åt 2 stora hästar.
sen red jag dem båda.
Karusell, red kanske i 20-30 minuter.
hon var helt överpigg och jaa vad men kan ja säga.
gick och takta exakt hela tiden, spelade ingen roll vad ja gjorde.
red ialalfall på fältet, och när jag var påväg hem vad det
galopp på stället som gällde. HAHA.
men tycker om henne ändå!
Renato, red på fältet lika länge som på karusell också.
Han var lugnare, men fortfarande hur pigg som helst.
Lite bockningar i galoppen också, men ha var duktig :)
en pigg och glad 25 åring!

Nu ska jag börja med designen! så bloggen
kommer ligga nere ett tag tills jag fixat allting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)