måndag

29 November

Dag 11- Det här saknar jag
Hade jag kunnat spola tillbaka tiden till nått ögonblick hade jag
gjort de till de här. Sedan hade jag klickat på paus och
slängt bort kontrollen.
Jag kan fortfarande inte beskriva hur mycket jag saknar dig min fina häst.
Det är över 1 år sedan, men de är helt sjukt vad jag längtar tillbaka.
Du var den bästa, den allra allra bästa och så kommer de förbi.
Den dära sista dagen, den var en bland dom värsta i mitt liv.
Fan vad jag önskade att jag hade dig vid min sida i våras,
för du skulle ha förstått, du skulle ha fattat.
De vet jag, Sov sött murphy, Vi alla älskar dig <3




Du sitter fortfarande på min vägg, och de kommer du alltid göra.
Jag älskar dig gubben, hur mycket som helst.
Läs mitt inlägg jag skrev om honom förra året,
efter att han lämnade jorden HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)