tisdag

30 November

Dag 12- Varför började du blogga?
Varför jag börja blogga är ganska enkelt att förstå.
Jag är en sån människa som verkligen måste skriva av sig.
Jag har typ tusen dokument på datan med text där jag skrivit av mig.
Både när jag är glad, och när jag är ledsen.
Innan den här bloggen hade jag bilddagboken där jag skrev varenda dag.
Men de sög tillslut, och ja slutade med det.
Sen så började det klia i fingrarna och då skaffade jag denna blogg,
som från början hette roosseeen.blogspot.com men de var så krånglit.
Att skaffa blogg är inget jag ångrar, och ja är överaskad över att de är
så många som vill veta mina tankar å vad ja gör på dagarna.
Har ett genomsnitt på allt från 40-70 läsare per dag!
Här kommer min första header också, kommer ni ihåg?
12

34

56

78

910
Vilken är eran favorit?


Vilken header är din favorit?























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)