fredag

24 December

Hejsan, min jul har varit jätte bra!
Har fått nästan allting jag önskat mig =)
Har ätit hela jävla dagen idag så imorgon blir det att
straffa mig på gymet vill jag lova, herregud vad jag ska bli av med allt jag ätit.
Men tänkte visa vad jag fått :)
Av pappa, P&L 2011 TACK SÅ MYCKET!
Värsta bra platången, den var lätt och smidig och med extra långa plattor!
Den här fick jag av pappa, fick även en utav mamma men den lämnar vi tillbaka.
600 kr av farmor och farfar, 1500 kr av mormor och morfar och 200 kr av gunillas mamma som inte blev med på kortet :) fick samandlagt 2300 kr! det tackar vi för :D
Blondinbellas bok om självkänsla av mamma och strumpor av mormor och mofar!
Puder + Sminkväska av mamma och mormor/morfar :)
Dusch kräm, body lotion och deo av mormor och morfar
parfymen kiss me av mamma =)
Hårprodukter, en borste, en sprayflaska som gör håret mjukare och som man ska ha i innan platning, hårspray, shampoo och balsam, puder som ska göra så man får mer volym och en klippning av mamma, mormor och morfar:)
Ett hjärta av mormor, får ett sånt varje år :)
Choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)