tisdag

28 December

Hejsan!
Idag ser min dag ut som igår, red på morgonen och nu håller jag på å fixar mig inför
ännu en eftermidda på kupolen!
Fast med mamma :)
Sen ikväll ska jag vara med johanna, vi ska byta våra julklappar och hare mysigt =)

Red imorse.
Först skrittade vi och travade ut och karusell var pigg som fan,
lyssnade inte alls bra på mig så vi gick hem och red lite dressyr på banan.
Och tillslut var hon helt jävla underbar.
Hon har börjat låssnat otroligt mycket i högervarvet nu och blivit mycket bättre i munnen :)
Rider as mycket serpentiner och volter, små så hon får lov att böja igenom sig.
Och se det funkar :D
duktiga lilla häst, på söndag är det träning för kerstin igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)