fredag

20 November

Hej, nu har jag inget vettigt för mig.
sitter på mammas dator så inga bilder tyvärr.
har lite småtthuvuvärk.
kan vara för att jag är ganska orolig.
drömde en dröm, och nu börjar den bli verklighet.
jag vet inte vad jag gör om det blir så, det får inte!!

jaja skolan idag var helt okej, jobbig och höll på att somna.
men så är alla fredagar.
klar med matten FETING SKÖNT.
son ska ja göra nästa vecka, kan inte vara så jätte svårt.
efter skolan åkte jag till stallet.
jobbade, och nu har fredagarna blivit mycket lungare.
skönt, inte behöva stressa runt och oroa sig för att inte hinna med allt.
red sen också, KOMET.
och jälvar vad bra det gick, hitta precis dom rätta knapparna.
han gick skit bra i galoppen också, skulle vilja träna mer igångsättningar
och avsaktningar, för då kommer hitlerbenet ut hahah söten då.
men ärligt, det gick sjuuukt bra, kommer ha träningsvärk imorgon.
är så jävla stolt, fyfan ja har börjat kommit en lång bit påväg nu med ridningen.
jävlar asså!
hoppas de går lika bra nästa vecka! :)
nu ska jag nog gå och ta en tablett, sen sitta vid datan ett tag till,
sen tänker jag sooova, sovmorgon imorgon.
imorgon ska jag till coop, ta egopiiic i en atomat till körkortet HAHHA.
sen fars dag middag hos mormor och morfar,
morfar opererades under fardag så¨vi hann aldrig äta någon där.
så det är inplanerat imorgon, på kvällen har jag ingenaning om vad som händer.
ni får höra av er! pussar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)