lördag

21 November

hej, nu blire ett lite kortisinlägg!
Vaknade vid 11 typ, åkte till pappa hämta sakerna
och vad ser man inte då?
jo april hoppar runt på 3 ben också.....
så pappa ska till veterinären någon dag.
helt sjukt, i måndags åkte molly
och nu är april halt, tar de aldrig slut???

haft ett jävla pms humör idag iallafall, sur som fan.
riktig jävla grinkärring har jag varit.
ikväll blir det nog att gå till skolan, och vara med dom andra.
känner för att vara med dom
för du bryr dig ändå inte..

har varit hos mormor och morfar nyss :)
käkat och sådant, trevlans.
prata mkt barndom, jävlar vad ja saknar den...
tiden med lina bäckman,
mitt galma hus, utendal 64 78194 borlänge
det var en ramsa man kunde utantill.
shit jag saknar verkligen barndommen.
det var så jävla härligt, man kunde bara vara sig själv.
inte som nu, nu MÅSTE man vara någon.
annars är man ingen
helt sjukt.
men jag orkar inte tänka så nu, för då blir jag väll
bara änu mera grinig.
hoppsan, nu blev det ett långt inlägg iallafall.
hoppas ni stårut
och ni får fan börja komentera meeera nu!!!
lovar å lägga in fler bilder... imon eller nått :P
PUSSAR

1 kommentar:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)