söndag

22 November

förlåt, men jag har verkligen ingen ingen ork på att ta bilder.
så har bildtorka.

Mår iallfall jävligt dåligt.
mitt självförtroende, ja tror fan ja inte har nått.
men ja vet vad ja måste göra.
jag har gjort de så många gånger förr.
men jag orkar inte, helt ärligt, jag orkar inte.

har pms humör också
som fan.
fan vad ja hatar de, allting går fel nu.
precis allting. jävla fitta.

igår iallafall, så var ja hos hulta ett tag, med bella.
vi prata sen drog vi till skolan.
träffa en massa folk.
men jag frös som helvete så gick hem.

andreas var redan här när jag kom.
sov han hos mig. blev en bra kväll faktsiskt.
sån där mysig en, när man bara ligger och pratar
och myser, inge mer.
skönt med såna kvällar/nätter ibland.
men han har åkt nu.
fick utbrott, förlåt..

ska väll träffa han senare tror jag.
annars vet ja inte vad ja ska göra idag.

ja skulle duscha, då var varmvattnet cp så ja duscha i kallvatten.
fan va ja hatar det. så jävla kallt och äckligt.
fryser gör man också.

men nu skriker mamma att de e mat.
så ska gå och äta puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)