måndag

21 December

hallå!
vaknade av att någon ringde kl halv 11.
den dära dryga " viktor " som ringde mig säkert 50 gånger i går.
men fega as så vågar han inte säga nått när ja svara.
så får man sms " du är kåt nu va? "
ööh? " jaahaa? "
åh! såna dryga OMOGNA personer pallar man bara inte med.

snart ska jag tvinga i mig mat,
eftersom ja inte är hungrig vill ja inte äta nå,
men mamma tvingar mig.
ursch, snälla någon som vill börja träna med mig???????????

sen blir det ut till stallet. TRG avslutning.
tragiskt,.. jag kommer sakna den!
och alla underbara personer som är i den!
över 3 år har ja ridit där, och nu är det slut, hemskt :(
kameran är med, så förhoppningsvis blir det bilder.
men har inte hittat nån som kan filma, men ska se om de finns någon som kan ta lite kort ist :)
men nu måste ja gå och ta bort sminket från igår och lite sådant.
pussar jag skriver när jag kommit hem! <3

1 kommentar:

  1. Hej Linnea!
    Du får anmäla dig som stallvärdinna nu när trg är borta. Stallvärdinnorna kommer funka ungefär som ni gjort när ni jobbat i stallet, och så får man komma och rida lite extra ibland också. Ta med de andra tjejerna och kom på mötet om stallvärdinnor, vi behöver er! Kram Mia

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)