måndag

21 December

hej era 3 läsare, haha...
åkte till stallet och vad fick man veta då?
jo att jag fick filur.
min första tanke var " neeeeeeeeeeeeej ".
men det blev riktigt jävla roligt, han var på hugget och till och med bocka lite i galoppen.
lilla filuren då <3
vi gjorde en bana att vi först skulle hoppa ett hinder,
sen slalom,
sen 5 varv på volt över en bom ( man blev rätt yr )
sen ett till hinder.
sen stanna och göra jorden runt på hästryggen.
sen gå en sags westenbana mellan bommar.
sen hoppa 1 hinder till.
det var skit roligt!

sen red jag fursten i ridhuset.
dressyr.
ävlar vad bra det gick, red barbacka och shieet.
hästen var superduktigt och ja gjorde galoppombyten och allting.
skit duktig var han!

nu har ja nyss ätit och ikväll ska jag bara vara hemma.
är sjuukt trött!

imorgon ska jag till kupolen och kanske sola sen,
någon som vill följa med ? :)
puss på er vi hörs imorgon!
mirabella
mattis
häftigt!
nu är de vinter!
fffilurreen!
<33
frusten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)