tisdag

22 december

2 daaaagar kvar till julafton nu!
köpt sista julklappen till johanna nu!
nu är allt klappat och klart!
tog bussen in till kupolen 20 över 11, mötte evelina där vid 11.
så gick vi och shoppa. ja köpte bara en sak :)
eve köpte kläder och sådant, hahah hon har ju hur mkt som helst :P
sen satte vi oss på donken ett tag sen åkte hon hem och ja gick till bussen.
och taaamiig vad tur jag hade!
precis när man kommer in i resecentrum står 53 an där
och ska precis åka när jag kommer dit!
men jag hann med!
så nu sitter jag här, det är aaas tråkigt.
hemma själv i 1 timme till.
det är kallt och tyst.
någon som vill hitta på något ikväll ?
förövrigt saknar jag andreas...
vi träffar typ aldrig ju....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)