tisdag

22 December

Hej igen,
nyss åkte andreas, han skulle till falun med de andra.
så nu blir det väll en lika tråkig kväll som alla andra kvällar....
men ska iallafall och rida imorgon, ska bli kul!
men kallt!
men riktigt kul!
har gjort 170 sittups på 2 dagar nu, tycker jag har varit ganska duktig :)
ska börja träna lite hemma nu, armhävningar, eller iallafall en massa sittups!


mamma har ringt till ungdomsmotagninen och hon ska ringa imorgon och fixa tid igen.
eftersom det inte går nå bra med mina p-piller.
jag har hamnat i en deprission och jag orkar inte mera.
så vi ska kolla om de finns nå andra, jag vill ha p-stav för de verkar så mycket bättre.
men vi får se hur de blir med de!

nej nu ska ja fortsätta med mina sittups och vara duktig ! :)
pussar
du är himlens klaraste stjärna, jag glömmer dig aldrig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)