tisdag

26 Januari

Hej, nu har jag kommit hem efter en jobbig dag!
skolan var väll rätt soft, tisdagar är lätt bästa dagen!
eget arbete- idrott - lunch - mentorstid - eget arbete
soooooooooft!

efter skolan åkte ja till almas café och jobba :)
härligt att träffa alla igen och får lite pengar ;) över 300 kr till mig då!
ska jobba där på lördag också, så ja kommer käna ungefär 700 kr denna vecka ;)
de är respekt!

förövrigt äre väll helt okej, pappa ringde till bup och lite sånt.
så dom tyckte vi skulle åka in till dom och träffa dom och prata och sånt.
ska väll göra de antar jag.
heeelvete!
kom på att ja inte har gjort min ansökan till gymnasie, så ja gjorde den nu!
mina val:
1. naturburk djurvård ( NV) i rättvik
2. naturbruk djurvård i rättvik
3. mediaproduktion i falun
4. mediaproduktion på haga
sere ut, men ja ska bara in på de första, de andra valen var bara till för, ja hahah ja vet inte!
aja ska dricka lite te med pappa nu puss!

jag saaaaknar sommaren (LL)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)