tisdag

26 Januari

kl är 20 över 11, och ja är inte ett dugg trött.
sitter här och tänkter, och de känns inge bra.
åååh nu är ja inne i en till nedgång.
känner mig fett depp nu, men ja vet fan inte varför.
men men,.. så är väll ett tonårsliv.
upp och ner som en jävla bergodal bana.
och de är i såna här stunder man ska ha någon..
någon man kan ringa och prata med, så man inte känner sig ensam.
men, nu är jag ensam på det sättet, men ja tror ja klarar mig bättre så.
för ja är expert på att lägga över allting på den, och då blir allt fel.
så ja, ja måste klara mig bättre ensam.

så nu sitter ja här och lyssnar på Kesha och justin bieber.
bra låtar de dära.
längtar till sommaren, för de känns som om alla problem försvinner på
sommaren, som om vinten bara är en mörk årstid som bara ställer till allt.
men ska åka ut till monty imorgon, terapi för mig är det.
att bara kunna varai stallet, mocka, packa hö, borsta hästen och sedan rida.
alla problem försvinner, man tänker inte alls på dom!
utan hur jävla lycklig man är som får sitta där på världens bästa häst och rida.
bara jag, just då.
men nu ska ja sluta med de hära, hahah ni orkar väll ändå inte läsa.
måste nog och lägga mig nu.
men det är skönt att lätta på hjärtat genom att skriva av sig.
det är mitt sätt att må bättre, skriva ner allt ja känner.
inte prata om det, utan skriva ner.
men nej, problemet är bara att när ja väl börjar skriva kan ja inte sluta hhha!
har så jävla mycket i mitt huvud nu,
men men godnatt!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)