onsdag

24 Februari

tjaaoo,
nyss vaknat, eller för 1 timme sen.
ätit frukost och snart spyr ja.
fattar inte hur det helt plötsligt kunde bli så här?
ja har ångest hela tin, den var ju förfan borta för 1 vecka sen!!!
åååh, längtar tills på torsdag, för då får ja snacka med min handledare
där på tornet. om hon inte är sjuk då, men då dödar ja henne!!

snart ska ja äta igen, men de kommer ja inte göra.
sen ska ja äta lunch det kommer jag iallafall göra.
hatar dom hära jävla mellan målen.
jag vill äta frukost, lunch, sen kaaanske om man är hungig nått eftermiddagen
sen kvällsmat och sen ska de vara klart.
ja vill inte äta ett mellanmål vid 10, ett vid halv 3 och sen igen 8.
aldrig.!!

men idag ska ja iaf få åka ut och rida.
fan vad skönt.
sen ikv får ja besök, men ja känner mig så jävla
ful&fet så ja vet inte hur de kommer gå..

imorgon är det 5 månaders sen, men de känns som igår.
jag saknar dig min änglahäst.
du var den bästa och kommer alltid vara,
rest in peace ! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)