fredag

26 Februari

Jag måste vara den mest misslyckade människan på hela jorden.
som inte ens klarar av att vara på släkt fest
utan att hamna mitt i panikångesten.
förrätten gick bra att äta, den var inte så jätte god.
maten gick också bra, tog en as stor portion
och tänkte " nej fan de här ska ja klara av att äta ".
men ja, så blev de ju inte.
eller jo ja åt upp de mesta, inte allt med de mesta.
men sen när ja satt där.
och titta på när alla andra åt och prata och var glada kom den krympande.
så ja gick in på toa, försökte lugna ner mig
men de gick inte.
så då kom ja ihåg va dom sa på tornet
" är man med sällskap så går det över ".
så ja gick ut igen och satte mig på min plats.
men nej fan de gick inte, satt och stirra ner i bordet bara.
pappa märkte det och sa att de var dags att åka.
och då kom paniken, den riktiga jävla paniken.
ja gick ut med tallriken i köket,
men kunde nästan inte ställa ner den, för att ja darra så mkt.
så försökte ja leta efter jackan, och ja förökte hålla paniken inom mig.
så gav pappa mig den och ja sprang ut i bilen och börja as grina som vanligt.

asså helt ärligt, ja orkar inte med det här längre.
hur förbannat jävla svårt ska de vara att äta?
de ska fan inte vara nå svårt alls!
och de hade inte varit svårt, om inte den här jävla ångesten fanns,
allt är denns fel!!!!!
allt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja är så fet ful och misslyckad.
ja är så fet ful och misslyckad
jag är med andra ord värdelös.




'Cause the girl in my mirror is cryin' tonight
And there's nothing I can tell her to make her feel alright
Oh, the girl in my mirror is cryin' 'cause of you
And I wish there was something
Something I could do

I can't believe it's what I see
That the girl in the mirror
The girl in the mirror is me

1 kommentar:

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)