lördag

27 Februari

Hej, nu har ja lungat ner mig under natten :)
idag ska jag ta nya tag.
när pappa kommer in, han är ute och rensar rådjuret nu hahah!
han och zacke gick imorse och hämta ett rådjur här på tallbacken.
igår var det en älg som blev överkörd här, och idag ett rådjur.
vad blir de imorgon då? ;)

haha men våran familj är lite konstig, vi har döda rådjur på garage uppfarten!



som zacke tyckte var as roligt att busa med =)
sen iallfall när han har duschat, och jag med för den delen.
ska vi ta in en typ byrå på mitt rum, och kasta ut min soffa!
fan va najs de kommer bli!
så ska ja ha ljus och massa bilder och sånt på den!
fan va snyggt de kommer bli! =))
rick kommer hit lite senare, och gör mig sällskap under dan :)
så de kommer nog gå lättare att äta när man är med någon, annars
är man ju helt ensam efteråt och då kommer rösten och tankarna.
men nej nu orkar ja inte tänka på de!
föresten så svider mina armar, eftersom ja satt och nöp mig igår hahah!
ja våga inte fråga om is ;b
för när man har en sån smärta inom sig vill man göra om den till fysisk smärta.
så då sitter ja och nyper mig själv och sånt,
men dom där på tornet sa att ja skulle prova gummisnodd på armen, som man drar ut och släpper så de gör så där ont, eller isbitar i händerna, de funka också sa dom.
så ja får väll testa de nästa gång, och då ska ja vara hemma!!
komemr bli ett helvete att börja äta i skolan igen,
men vafan nej nu ska ja inte prata om de där!
ah, men nu måste ja hoppa in i helvetes dusch. pussar! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)