lördag

28 Augusti


Bjuder på en bild från p&l.
fan vill ha sommar och sol igen, nu fryser jag ju!

iaf kom johan igår runt 9- halv 10.
hans ratt är sönder dragen och dom har slitit ur alla kablar för att försöka
tjuv koppla den men inte lyckas.
Sen var hans sterio borta.
Fyfan vad lågt!

men iaf, vi hade det mysigt igår, fan vad jag har saknat han.
Och nu till veckan ska han också jobba eftermiddag, så då kommer jag
inte heller få träffa han förens på fredag igen... :/
iallafall så kika vi på Mr. brooks, men vi slog av för att vi var så trötta.
Så vi tittade klart på sista halvtimmen nyss :)
jag tycker den är skit bra, johan tyckte den var lite seg.
men det är absolut nått att rekomodera!

Nu ska jag käka och sedan väntar stallet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)