söndag

26 September

Hej
tänkte bara skriva lite snabbt.
Ska precis snart åka hem till johan igen,
eftersom jag inte kommer träffa han förens på fredag… :(
kommer sakna han MASSOR!

Idag red vi på långtur, 1,5 timme. Karusell skötte sig fint
men hon var på hugget och det blåste ute hahha!
Imorgon är det dressyrträning!

föresten funderar jag över att färga håret brunt,
har aldrig haft riktigt brunt hår men tänkte mer åt de här hållet

Sådär men mörkare åt det bruna hållet, vad tror ni om det?
har aldrig haft sån där färg, blev väll nått med inställningarna i kameran eller ljuset hahha!

Imorgon blire nog inte heller någon uppdatering, fan vad jag låter bloggen lida nu..
Men om 1 vecka är jag i rättvik den här tiden, och då jävlar blir det uppdatering varenda jävla dag!!

1 kommentar:

  1. Jag tror att du skulle passa sjukt bra i de, typ choklad brunt :D

    SvaraRadera

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)