tisdag

28 September

´
Hej! sitter på skoldatan och har slutat.
Men slutade 5 minuter innan tåget gick, så hann inte med de.
så ska sitta här i 40 minuter till innan jag ska gå till bussen.
Så ska lägga upp en massa roliga inlägg ;D

Tänkte börja med att berätta hur de gick på träningen igår, AS BRA.
Hon gick in direkt i transporten. skit duktig var hon.
Sen när jag red gick det bra, hon var otrolig lugn!
men hon blev super cp stark i galoppen som vanligt, men inge studs eller nått!
Skit fin blev hon på slutet också, det är bara de att hon går lite imot min skänkel.
Och då " leder " jag ut henne samtidigt som jag måste börja henne vilket inte går så bra.
Men det är nått att jobba på! jag är grymt nöjd!
Hon gick in direkt i transporten efteråt också, duktiga pålle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera vad ni vill, men tänk efter innan ni skriver nått elakt :)